PDA

View Full Version : watch out Homer! Teh J1H4D is cummin!!



Lebell
1st April 09, 03:38 AM
you are not going to believe this...
Those jihadist bastards are after Homer Simpson...
This is like that episode from South Park..they are really going after our imagination this time!
It's hilarious, first he yaps a bit about Homer, then he starts bashing the USA and how many women get raped over there and stuff.
Yeah because..in Islamic culture women have great lives...amirite?


WXPVwCHVvxs
http://www.youtube.com/watch?v=WXPVwCHVvxs

Steve
1st April 09, 03:46 AM
LOL, dude must still be watching seasons that Conan was writing (show jumped the shark years ago).

Tom Kagan
1st April 09, 08:33 AM
Should I be worried?

RickTheCritic
1st April 09, 08:46 AM
It is clear what he is trying to do, Homer is the lowest common denominator of America, if he can convert homer he can convert us all!

BE AFRAID!

rw4th
1st April 09, 10:38 AM
Free donuts at the Mosque ... voila, Homer is converted.

Virus
1st April 09, 11:06 AM
Maybe they should send Farfur after him:

gi-c6lbFGC4

EuropIan
1st April 09, 11:10 AM
Even if Homer converted to Islam, he would still be the same sacrilegious homer.

boondock lee
1st April 09, 11:48 AM
Seriously, wtf?

I like it how they don't seem to comprehend that Homer Simpson is a cartoon character created by Americans and there is no possible way to convert him unless they replace the writers with radical Islam fundamentalists.


LOL, dude must still be watching seasons that Conan was writing (show jumped the shark years ago).

New episodes are fairly better.

Doritosaurus Chex
1st April 09, 08:02 PM
Na-na-na-na-na-na-na-na, Leader! Na-na-na-na-na-na-na-na, Leader!
Na-na-na-na-na-na-na-na, Leader! Na-na-na-na-na-na-na-na, Leader! Leader! Leader!
Batman! I mean, Leader! I love the Leader!

Lebell
2nd April 09, 06:40 AM
Next thing you know they want to convert Bender aswell.

Virus
2nd April 09, 09:10 AM
3gKTabWNs4k

Lebell
2nd April 09, 10:38 AM
NOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!

NOT MICKEY MOUSE!!!!

NOOOOOOO!!!!

Tanhalen21
2nd April 09, 10:47 AM
I'd like to see him talk that jive to Mickey Mouse's face.

Lebell
2nd April 09, 11:05 AM
am i the only guy here who sorta thinks Minnie mouse is kinda...sexy?

Kein Haar
2nd April 09, 11:43 AM
No...

YES!

Thanks, Dutchman. I got one of ur dogs btw.

Virus
2nd April 09, 07:52 PM
Anti-pokemon hysteria takes over Muslim world:

http://articles.latimes.com/2001/apr/24/news/mn-54861

"Saudi Arabia's top religious authority issued an outright ban, saying Pokemon promotes anti-Islamic behavior--and is suspiciously Jewish. Pokemon was stripped from store shelves, cartons arriving at local ports were turned away, orders were canceled, and schools set up collection points to turn in clothing decorated with Pokemon figures."

Yiktin Voxbane
2nd April 09, 10:41 PM
My pokemons brings all the kids to the yard
And they're like D'ya wanna trade cards .....

Doritosaurus Chex
2nd April 09, 10:57 PM
I don't know why they'd pick up on it now. It's not like it was subtle:

http://i60.photobucket.com/albums/h31/neon_blonde26/fun%20junk/pikajew.jpg

rw4th
2nd April 09, 11:14 PM
I guess the Jews don't just run Hollywood, they run Pokemon production in Japan to.

Virus
2nd April 09, 11:42 PM
If you listen to the mullahs, the Jews control pretty much everything and are responsible for everything.

Tanhalen21
2nd April 09, 11:44 PM
If you listen to the mullahs, the Jews control pretty much everything and are responsible for everything.

Wait, you mean that's not true?

Ajamil
3rd April 09, 01:32 AM
am i the only guy here who sorta thinks Minnie mouse is kinda...sexy?
Daisy Duck. I mean look at her. She's got the eyes of a prostitute and the apparel of a porn star.

http://atdpcube.berkeley.edu/%7Emiga/daisy.jpg
http://rockandscrollwoods.com/images/Daisy_Duck.JPG

Yiktin Voxbane
3rd April 09, 02:29 AM
I'd *Furry* hit it .

Lebell
3rd April 09, 05:58 AM
No...

YES!

Thanks, Dutchman. I got one of ur dogs btw.

which type?

That belgian shephard type?



on topic: i rather get sucked off by minnie mouse then by daisy duck, look at that beak on her man..*ouch*

in truth, im waiting for Kim possible to turn 18...

EuropIan
3rd April 09, 06:35 AM
Tiny Toons is wrong:

xirDE57RlDA

rw4th
3rd April 09, 10:19 AM
If you listen to the mullahs, the Jews control pretty much everything and are responsible for everything.

Wait, you mean that's not true?

You're not supposed to say that out loud or the evil Moses-bot will come in the middle of the night and drink your children's blood and steal their souls.

Virus
3rd April 09, 03:38 PM
Education in Iran:

40VFcJTIduw

AAAhmed46
3rd April 09, 09:38 PM
Your assuming everyone in these videos has authority.

Lebell
4th April 09, 06:23 AM
i never liked tom and jerry.

oh, and i totally would do those chicks at the end of the video.

wife rape ftw!

Ajamil
4th April 09, 01:10 PM
Tiny Toons is wrong:

xirDE57RlDA

It's like DOA Beach Volleyball...without the shitty hair.

The brunette! Not Elmer...he's too perky to bounce.

As for Tom & Jerry, did Disney really create them too?? Damn that man made good cartoons.

I always liked Jerry over the bunny. They both usually start out as the underdog, but Jerry just wants to eat and get home, Bugs often goes out of his way to get back at whoever antagonized him and was rather an asshole. I must say I want to watch a Tom and Jerry cartoon now with t3h Jooz conspiracy in mind...perhaps the one where Tom's all singin to his white-furred lady friend "Is you is, or is you aint mai bebeh," and rockin out on a piano.

boondock lee
4th April 09, 01:43 PM
3gKTabWNs4k
Do NOT FUCK WITH MICKEY MOUSE.
y0Hr_2bRsY4&feature=related

Ajamil
4th April 09, 02:55 PM
So...they actually have a signer for these taped sessions? That's a pretty progressive way to spread their isolationist hate-mongering.

Virus
5th April 09, 05:05 AM
Why should the deaf miss out on the jihad?

socratic
5th April 09, 05:39 AM
Ironically Pope John Paul thought Pokemans was pretty sweet.

I hear he had a level 99 Pikachu; He knew Raichu was a shitty evolve. I bet Benedict probably only caught like a Weedle in that forest, that's why everything's going to shit under his watch.

More serious edit: Who the fuck would want Homer Simpson in your congregation? Have these guys even seen that show? They'd probably have him beheaded for apostasy before the end of the first damn episode.

Lebell
5th April 09, 06:08 AM
Homer would probably be a fantastic terrorist, blowing up al qaida's hq by accident.
d'oh!!!

Doritosaurus Chex
5th April 09, 06:30 AM
Homer is a great terrorist asset. His former employer would gladly be a reference:

http://i156.photobucket.com/albums/t22/rgreener26_2007/Hank_Scorpio.png

AAAhmed46
7th April 09, 07:54 PM
Homer is a great terrorist asset. His former employer would gladly be a reference:

http://i156.photobucket.com/albums/t22/rgreener26_2007/Hank_Scorpio.png


That episode totally needs a folllowup or sequel.