PDA

View Full Version : Meet the Spartans



PizDoff
16th January 08, 12:07 PM
FOR SPARTA!!!

haha
I want to see this!
http://imdb.com/title/tt1073498/

Dyi3yhLcmaQ
http://youtube.com/watch?v=Dyi3yhLcmaQ

Ok, that wasn't the trailer I saw. The trailer I saw focused a lot more on the Sparta part, which was great. Probably wait for it to be on DVD.

Shawarma
16th January 08, 12:53 PM
Those American parody movies haven't been funny since the first Aeroplane movie.

This will suck.

EuropIan
16th January 08, 01:09 PM
Those American parody movies haven't been funny since the Spaceballs* movie

This will suck.


Fixed.

And yeah, remember 'epic movie'? 'date movie'? 'scary movie'?

Not so excited anymore are you?

Edit: *Maybe 'Men in tights'. Maybe

Shawarma
16th January 08, 01:36 PM
Agreed on the Spaceballs.

HELMET: Who made that man a gunner?
MAJOR: I did, sir. He's my cousin.
HELMET: Who is he?
SANDURZ: He's an Asshole, sir.
HELMET: I know that. What's his name?
SANDURZ: That is his name, sir. Asshole, Major Asshole.
HELMET: And his cousin?
SANDURZ: He's an Asshole, too, sir. Gunner's-mate, 1st Class, Philip Asshole.
HELMET: How many Assholes we got on this ship, anyhow?
ALL: Yo!
HELMET: I knew it. I'm surrounded by Assholes. Keep firing, Assholes!

Men in Tights was meh, though.

Neildo
16th January 08, 03:01 PM
Kentucky fried movie beat all those i think.

MEGA JESUS-SAMA
16th January 08, 07:05 PM
we're still working off the residual lol from the marx brothers

bob
16th January 08, 08:11 PM
http://www.abbottandcostellocollectibles.com/images/st_10.jpg

WarPhalange
16th January 08, 09:31 PM
http://www.ehistorybuff.com/sk/laurelhardy_sp%20copywm5.jpg

WarPhalange
16th January 08, 09:33 PM
Parodies need to be good on their own. I like Mafia!, Men in Tights, Blazing Saddles, Nake Gun, etc.

The difference between those and these shitty parodies of today is that the new shit is trying to FORCE FEED you their rotten lulz.

The jokes were just as over-the-top, but they had style and they weren't so obvious. Hell, even the obvious jokes in those movies were better.

Look, my point is, people who make those movies need to be shot.

Yiktin Voxbane
16th January 08, 10:16 PM
LMAO at Ms. Spears and baby getting the old boot treatment .

mrblackmagic
17th January 08, 04:55 PM
Epic Movie laughs: 3
Date Movie laughs: 2 (the greek restaurant sign and the stunt man on the motorcycle)

I'm thinking Meet the Spartans might make it to 4 in a 1hr and 30min comedy.

Save your money and go see Juno.

Zendetta
17th January 08, 06:25 PM
Kentucky fried movie beat all those i think.

Fist Full of Yen, muthafucka!!!!

Also, life without Zinc would suck.

Neildo
17th January 08, 06:28 PM
i also liked loaded weapon 1. sam jackson and the Shat. and emilio freakin estevez. what ever happened to that guy? repo man rocked.

socratic
17th January 08, 07:28 PM
Gotta admit, I laughed at the Spears bit.

Hedley LaMarr
1st February 08, 09:47 PM
This movie is going to suck. For all of these __ Movies, they just slap together a plot by taking some famous scenes from movies from __ genre and make them "zany", throw in some "pop culture" references and then add some shit jokes. It's almost as if manatees write these flaming shits of movies.

boondock lee
4th February 08, 01:39 AM
It just looks stupid......

Walk Hard has got to be the best parody movie since Airplane!